
Klacht melden
Wilt u een klacht melden aan TVM Belgium of heeft u een andere opmerking? Contacteer TVM customer protection.
Heeft u een opmerking over onze service of wilt u een klacht melden? Uw mening is voor TVM van het allergrootste belang. Als klant neemt u in eerste instantie contact op met uw makelaar. U mag ons ook rechtstreeks contacteren. Komt u er niet uit met een TVM medewerker? Meld uw klacht dan aan onze dienst ‘customer protection’. Samen vinden we een correcte oplossing om uw klacht te verhelpen en te voorkomen in de toekomst.
TVM Belgium
T.a.v. de dienst customer protection
Berchemstadionstraat 78
BE-2600 Berchem
customerprotection@tvm.be
Bent u niet tevreden over de manier waarop we uw klacht behandelen? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van de Verzekeringen. U kunt er ook voor kiezen uw klacht voor te leggen aan de rechter. De volledige klachtenprocedure vindt u ook terug in alle algemene voorwaarden.
Heeft u een tip voor TVM?
Een klacht is voor ons een aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Heeft u een goed idee of een tip waarmee wij de dienstverlening kunnen verbeteren, laat het ons dan weten!